pondělí 31. října 2011

Podzim je tady...

Dobrý den, dopoledne, poledne,odpoledne,večer.
Podzim se přihlásil najednou, skoro bez varování. U nás mlhami, temnou oblohou a tmou. Můj muž byl dneska hrabat listí na zahradě u domu, který máme v nedaleké vesnici, celý den tam byla mlha, vlhko, prostě odvrácená strana světa. To i zimu mám radši. Já jsem dne byla po několika dnech doma zase v zaměstnání, odpoledne jsem musela do města na pochůzky. Nakonec jsem se musela smát, sama sobě. Potřebovala jsem dokoupit vlizelin do vánoční dečky...V obchodě bylo teplo, koupila jsem vlizelín, pak půl metru jedné látky, pak ještě kousek červené...a nakonec jsem objevila takovou pěknou....a ještě jednu....No, znáte to, já radši nakupuju látky než oblečení na sebe...Přišla jsem domů, vydechla a začala chystat šití. Nakonec jsem chodila s látkou v ruce k počítači a kontrolovala, jestli tu taštičku dělám dobře..To jsem zase objevila pěkné stránky se spoustou tašek a taštiček.http://sew4home.com/index.php
A udělalo mi to radost, jako vždycky. Takže uspokojená a klidná jdu spát.
Dobrý den,dopoledne,poledne,odpoledne,večer. Milky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu