neděle 24. června 2018

.../83/

Dnešní počasí ani na fotografii nepředstavuju, konečně začalo pršet. Mokro a zataženo. Snad už bude zase brzy léto.
Tak jsem se vrhla na domácí práce, upekla panu Há mufinky s jahodami / má dneska, mimochodem,  svátek /, převlékla jsem postele a utřela prach. A jsem vysílená, hihihi. Nééééé.
Ještě zaliju kytky a pověsím prádlo. A bude oběd....
Vytiskla jsem několik koupených střihů, jsem zvědavá, jestli v červenci něco ušijeme...
Pak jsem melancholicky koukala na fotky z tohoto "léta", hlavně aby bylo ještě nějaké před námi.



Tak jsem si zavzpomínala, půjdu pomalu něco dělat. Dělám zase hromádky věcí na domek, potom to budeme vozit domů po dílech a podle potřebnosti.Ale slyším, že ptáčci už pozpěvují, tak snad už bude líp......Není to tak dávno /včera/, kdy jsem si přála déšť.

                                                Hezkou neděli všem.😀😃☺

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...