sobota 14. ledna 2017

...konečně

mám pocit, že jsem ve správném ročním období.
 Venku je ticho, bílo, sype se sníh a je to moc krásné. Nějak jsme v tom životním chvatu opomenuli to, co by mělo být důležité, vychutnat si každý okamžik života, který právě prožíváme. Nemyslet na to, co musíme, honem tohle, honem tamto...Jsem ve věku, kdy si uvědomuji, že celý život člověk někam jde, současná doba nutí pospíchat...., a najednou sedí doma, nikdo ho zase tak moc nepotřebuje a všechno to "honění" mu připadá zbytečné...
Venku sněží a sněží.


Idylka s kávou.


Výměna výzdoby.


Dneska mám v plánu šití a chtěla jsem plést. Bohužel, slíbený předpis na čepici ještě nemám, nechci rozdělávat novou další práci, tak trpělivě, více či méně, čekám dál...
Tak ať si děti užijí napadaného sněhu a my dospělí s nimi tu radost sdílejme...
Hezký den všem.

2 komentáře:

  1. Milky, i u nás dnes pořádně chumelí, z každé procházky s pejskem se vrátíme úplně zasypaní sněhem. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Veru tak, po pár rokoch tu máme zas zimu a média sú z toho paf!
    Mne sa to páči, i keď muž má čo robiť, aby som mohla každý deň chodiť na aute :-)
    Doma to máš fajne útulne, za oknom romantika, radosť žiť!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu