neděle 4. září 2016

.....zapršelo

a už to bylo potřeba.
Ráno jsme s panem Há byli s kytkama na hřbitově.Pomalu odkvétají květiny v hlíně po stranách pomníku, blíží se jejich  konec. Trochu zalít, zapálit svíčky, tatínek by měl zítra narozeniny. Vzhledem jsem celá maminka, uvnitř mám kus svého táty, čím jsem starší, tím víc se mu myšlením podobám... třeba láskou ke knihám, sbírání hub atd.......No nic, zase jsem trochu odbočila od původní myšlenky.
Potom jsem vařila, pekla tortily podle Moniky, jen jsem dala tmavou chlebovou mouku, večer udělám salát a přidám kuřecí prsa, co jsem pekla dopoledne.
Po obědě jsem ušila tepláčky a nastříhla softshelky  a začala je šít.
A venku začalo pršet.....


Žabka na dvorku má určitě radost. 
Jdu něco dělat, asi si budu číst.
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu