středa 29. června 2016

....zítra je poslední

den první poloviny roku 2016, ten čas letí jako splašený....
Málem bych nedala příspěvek Yarn Along.....Dneska nemám pletení, ani háčkování...Při balení v bytě jsem popadla i krabici s nápisem Vyšívání...ta zabírá zatím nejmenší prostor v mých aktivitách. A vyšila jsem jednu řadu....
Moje švédské šití....
Knížku jsem koupila vnoučkovi, v poslední době si pohádku oblíbil jako film a chtěl ho každý den pouštět. Ilustrace jsou trochu jiné než film, jsem zvědavá, co na to řekne....


Book for my grandson : Ears in moss.
Swedish embroidery.

Počasí je proměnlivé, jako v dubnu. Suším prádlo, tak čekám, aby nezačalo pršet. Potom půjdu za maminkou, domluvit si na zítra cestu do města do nemocnice. Musí na RTG s kyčlí a pak do ordinace pro verdikt...
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu