úterý 7. června 2016

...krásně, je krásně

a já doufám, že to ještě chvilku vydrží.


V pátek byl na náměstí program...v Olomouci se slavila hudba....


A tak to je tady vždycky pěkné, den za dnem, že....

Pochodily jsme i po obchůdcích, mě se nejvíc líbil  Český koutek, ve kterém jsem Ondráškovi koupila knížku a kde bylo spousta věcí i jen na koukání...Líbilo se mi, že na ramínkách visí krásné miminkovské malované overálky od  Veroniky
Krásně to tu v Olomouci kvete a voní, jak je Ústí proti domku v Tisé o týden napřed, tak tady zase o další týden....
Hezký den taky vám všem....

1 komentář:

  1. Milky, při prohlížení fotek jsem si uvědomila, jak dlouho jsem nebyla v Olomouci.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...