sobota 2. ledna 2016

...jak na Nový rok,

tak po celý rok.....

Včera jsem si proto připravila látky = hledala hlavně něco oranžového, ale nic moc v mé syslírně čítající metry a kila látek nebylo....
Trochu jsem šila, ale sil ubývalo, tak jsem to dodělala až dneska.
Pro kolegyni, která asi = určitě, na moje stránky nekouká...Uvidíme se 5.ledna...

 Jako obvykle, zepředu, zezadu....


Jinak je tu mlha, bílý poprašek mizí, na chodnících je ledovka, pan Há byl pro pečivo a JEL tam i zpátky trolejbusem, za zlomeninu mu to nestálo. On, který všude chodí pěšky....
Tak a jdu zase za jinou drobnou prací...Stroje pracují, tak můžu, hihihi....
Hezký den všem.

2 komentáře:

  1. Milko, určitě se bude líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já doufám, že jo, ona má ráda signální barvy, ale to zase není nic pro mne....Hezký den, vlastně už večer.....Díky za návštěvu......

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu