čtvrtek 1. října 2015

...já už taky

pořádně uklidím....hihihi.
Podlehla jsem zvědavosti, zvlášť v okamžiku, kdy se tímto úklidem začala zabývat i Petka, která určitě jinak tolik nepodléhá módním trendům dnešní doby....asi i jí to zaujalo....
Tak i já se vrhnu na čtení, nejdříve, samozřejmě...

 Yarn Along ani nevím kolikátý....Ještě pletu, ale z posledního, nějak špatně jsem si to spočítala a tak čekám každou minutou /... /  balíček od Vlněných sester, hlavně tu tmavší šedou potřebuju.....moc....


Marie Kondo : The Life-Changing Magic Of Tidying.



3 komentáře:

  1. Zajímavá kniha. Jen název pořádek jednou provždy je trošku nadsazený. Je to sen každé ženy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já jsem taky zvědavá na obsah....ono, když vždycky vyhodíš, co zrovna nepotřebuješ...máš pořádek i bez návodů.....hezký víkend ....

      Vymazat
  2. Asi taky začnu uklízet ... či spíše vyhazovat:-))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu