čtvrtek 30. října 2014

...letem mým světem....

...mám tu dceru a vnoučka, prudce začal podzim Ale ta první věc mě nejvíc zaměstnává...Ta druhá jen tehdy, jdu-li s kočárkem ven a cítím, jak přituhuje....

Výlet na Větruši.




Dnešní ráno jen s babičkou, pod ten stolek vlezl 15x....vlezl a vylezl....


Jedna moje / Svatoján / a druhá dceřina nová kuchařka.


Malý jedlík studuje kuchařky...


Pak už jsme šli ven a před chvílí jsme přišli. Venku inverze ??? lehká mlha a zima....Odpoledne jedeme do obchodu pro objednané zboží a pro čerstvou rybičku..Tak zase brzy...

2 komentáře:

  1. Jů Miládko, ty si užíváš s vnoučkem:-) Já si budu užívat za dva měsíce, ale prý s vnučkou:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je to náročné...ale krásné....Taky bychom ještě holčičku...jak to udělali, že maj párek ?????

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...