sobota 16. srpna 2014

...a je pryč,

náš malý   vnouček   s mámou a  tátou...už dojeli domů do  Olomouce.
Celý  den nám tady blázní počasí, slunce střídají  temné mraky a pěkně studený   déšť...Vím    o  čem mluvím, rano  jsem šla na louku na houby...jeden  kousek...a miska ostružin  a pěkně jsem  zmokla. Pak bylo  zase slunce, ježdění  s kočárke, vaření a po obědě mladí odjeli, za pěkného  deště, který se skoro nečekaně spustil.
No a je tu ticho...
Tak  jsem vyhrabala háčkování,  něco vypárala, něco urovnala, ale výsledkem je úklid,  hihihi...
Tak jsem jen zalila kytky v květináčích, ty venku mají vody dost.
Je podvečer, koukáme na atletiku, topíme si v krbovkách a je tu ticho...



Vyměnila jse  kyytky ve vázách, vůně  je opravdu spojená s pozimem...


Začal mi znovu kvést brambořík,co jsem před půlrokem dostala v práci od Jitky k narozeninim. V posledních letech mi v bytě většinou takové kupované kytky "odešly",letos jsem ho vzala na venkov a hle....Moje maminka má tolik krásnuch kyytek, co dostala...dokonce i takové,  co v  chtrých knihách vyžadují speciální podmínky. Ona je má jen na parapetu...a ty krásné orchidejky...
Tak, pocvičila jsem psaní, vkládání fotek, tak se loučím...papa, dobrý večer...

2 komentáře:

  1. To ticho docela závidím! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Miládko vy už topíte?? U nás taková zima ještě naštěstí není ..... Jé a ticho, buď ráda, to já mám jen v noci:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu