čtvrtek 20. února 2014

...vítání občánků...

Opět žádná pranostika...
Tak alespoň na několik dní foto naší krásné mladé rodinky....zeť to snad vydr.....

Včera jsem nastříhala na jedno malé povlečení pro O.,je to zhruba ušité, jen se mi dneska nechtělo pouštět stroj....Ten kousek uprostřed vlevo je na polštářek a jsou taková zádíčka...Látka je od Mellu před Vánocemi, kolekce Free Spirit, Dena Designs, Happi, panel modrý a cikcaky ze stejné kolekce.Teď už má cikcaky jen růžové...


Přišel mi dneska zase balík od mé oblíbené látkařky...Mellu.... http://www.umelluzinky.cz/, látek jen maličko, zato obr kus výplně do dek a dva kg náplně do polštářků.... Chtěla bych ušít dceři dvě nové kulaté výplně do už dávno ušitých polštářků, ale tehdy jsem neměla výplně dost, tak jsem improvizovala. Už jsem na to nemyslela a minule jsem si všimla "schlíplých" polštářků. Mladí snad za týden přijedou, tak si odveze nové...pan Há nastříhne látku...zítra.
No a to se sovičkami je designové minky - jednostranné - na novou deku, zádíčka budou drobný český bílý puntíček na modré...Jednu deku s jednobarevnou minky už mám připravenou, ještě složím tuto a přes víkend ušiju. Co nebude chtít dcera odvézt...zůstane u nás, u babi a dědy......
Domečkovou látku kolekce Robert Kaufman Fabrics, Suzy Ultman, Suzy´s Dollhouse s fialovým nádechem mám na dva polštářky pro....miluju domečky. A dortíčkovou taky od  Robert Kaufman Fabrics na polštářky pro.....a kolečka se mi líbila, hihihihi.
Až ušiju, ukážu.....

Takže práce mám před sebou dost, má prý pršet....
Zdravím....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...