neděle 13. října 2013

...jiné ráno, opak odpoledne...

Tak takhle to vypadalo ráno z ložnice, mlhavo, chladno, žluto....



...to samé z kuchyně, hory pro mlhu nejsou vidět...


No a tohle je můj pracovní stůl. Zase něco málo motám..


Teď odpoledne se vyčasilo, dokonce svítí sluníčko. Mám pohotovost, tak jsme doma, v relativním klidu.
Pan Há chce jet zítra na domek, zkontrolovat, trochu hrabat listí. Zítra mám poslední den pohotovost, do konce měsíce musíme tedy dát zahradu a domek "do klidu".
Od začátku listopadu jsme v očekávání.....
No, jdu zase něco málo dělat.
Pa.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...