středa 17. července 2013

...z jedné vody načisto....

Tak a mám po dovolené.
Přijeli jsme z domku s panem Há v neděli pozdě večer a navíc se nám porouchala počítačová technika v autě, ale podle příručky...jsme se bezpečně dostali do nejbližšího servisu...v našem případě do naší garáže.....přestože, podle příručky...je řízení obtížnější....Auto se klepalo, já taky, pan Há měl orosené čelo a chvílemi mluvil tak, jako kdybych za to mohla já...???....znáte chlapy...
Takže včera jsem byla déle v práci, pak na poštu pro balíček s přízemi, pak praní, došila jsem deku...a byla noc...
Dneska provedu kratičkou rekapitulaci uplynulých červencových dní...

Mapka mé rodné vsi a okolí...


moje škola, školička


tyto lípy jsem sázela v pohnutém roce 1968...lípy svobody...
hned vedle školy


takhle krásné mraky byly....


moje kytičky v předzahrádce...


něco slézu, co je každý rok na jiném místě...


jediná lilie, která mi letos nevymrzla...


příští týden bude první koláč...


a z toho taky trochu, jen černý ještě není...


z loni vymrzlého pelyňku letos jediná větvička...


první houby z břízek na louce uprostřed vsi...


další houby druhý den odtamtéž...


Tak a tohle snad pro dnešek stačí. Něco zase vyfotím a ukážu...Hezký den,večer i noc.....

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu