pondělí 29. července 2013

...a cáká....

Ano, ano. Venku prší. Od pěti hodin odpoledne poprchává, teď je dokonce bouřka a leje. Ale teplo je pořád.


Nic moc fotka, zato radost z deště veliká.

Včera v noci jsem zase šlapala do nemocnice, rodinka se přiotrávila CO, asi od karmy ??? To bych neřekla, kolik je okolo půlnoci na sídlišti lidí venku, hlaholí a baví se...

Dneska jsem měla v práci velkou "nálož" práce, celý den jsem se nezastavila. Spala jsem na dnešek jen 3 hodiny, pan Há mě pozval po práci na pivo do hospody naproti našemu domu...vypila jsem dvě !!! a odmotala jsem se domů, kde jsem přes hodinu tvrdě spala !!!!. A pomohlo mi to, jsem docela fit.
Venku šustí padající voda, projíždějící auta syčí pneumatikami po mokre ulici a bouří...Prima chvíle.
Dobrý večer, dobrou noc a pak i den...dny....

Další úlovek z netu, další vzoreček, tentokrát "teplejší".

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu