neděle 9. června 2013

....slunce, dusno, bouřky a nová voda....

Je neděle, ráno bylo překrásně, letní teploty i pocity...V poledne se to zlomilo, zatáhlo, dusno bylo těžké a neodbytné...Nejvíce to poznám na panu Há, to je můj baroměř....
No a asi dvě hodiny se tu točí bouřky, leje jako o závod a obloha je jako ocel šedá...
Pokud jsem to nepsala, tak už od čtvrtka mám pohotovvost na telefonu, tak jsme doma. Včera to byla domácnost a dneska šití, kde jsem se trochu vyřádila...

Pokus o organizér do kabelky, vlastní konstrukce ze zbytků látky...no, moc se nepovedlo...
zepředu nebo zezadu ?


zezadu nebo zepředu?


naplněno pro fotografování


došitá taška pro dceru, zapínání jen tak pro jistotu...


Nařezala jsem si zbytek čtverců na deku pro sestru. Layer cake sada jich má 42, já potřebuju 48 . Složila jsem je barevně vedle sebe..., sešila řady. A protože jsem si žehličku užila už dopoledne a pěkně se u toho potila, žehlení a další práci na topu si nechám na chladnější moment...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu