středa 1. května 2013

...první máj, lásky čas....

No, pevně doufám, že je čas lásky pořád...Jen to někdy není moc vidět...a cítit.
U nás dneska celý den pod mrakem a chvílema to vypadalo na déšť. Ušila jsem jeden polštářek do postele ???? pro kolegyni, odpoledne mě pan Há pozval na autobuso-trolejbuso-pěškový výlet na  zdymadla, jak jsem minule ukazovala fotky zetě.A nikdy jsem na nich nebyla.
Tak už jsem tam byla taky.


Pohled ze zdymadla směrem od Ústí vpravo, uprostřed Vaňovské kamenné vodopády.


Pohled stejným směrem, ale vlevo, Brná, v popředí vlak plný autíček...a pak, že nejsou u lidí peníze...


Plavební komora po proplutí dvou kajakářů, jiná loď tam nebyla.

Na spodním snímku je vidět na mokrých kamenech výška hladiny nad zdymadlem, jak je pouštěli dolů...



Hrdý název, postaveno začátkem 40 let minulého století, ale až v současnosti....



Pohled na proklínanou Větruši z nábřeží za novým nádražím.



No a tohle mi přivezla dcera na čtení, docela se mi to líbilo, doporučuju.


Jakuba Katalpa:Němci

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu