pondělí 11. března 2013

....jaro, kde jsi?....

Jojo, jaro je v nedohlednu, ráno byla mlha, mrholilo zmrzlé a celý den je pod nulou, momentálně -5.
Byla jsem po týdnu v práci, přežila jsem, hihihi.
Odpoledne jsem došla domů, na hodinku padla za vlast, pak chvíli povídala přes Skype s mladými, mají novou sedačku, obyčejnou, ale novou a jejich.
Musela jsem si poradit se stahováním fotek do pc z fotoaparátu, povedlo se. Ale už  něco není aktuální.
Tak jen kuk....

Nevím, jestli jsem ukazovala kulatou prostírku podle Bellet, už jí nemám, dala jsem jí sestře.



Už trochu více rozvinuté tulipány od pana Há.



Minirůžička od švagra Vládi a sestřičky...



A takhle to tady zase vypadá....



No a to je pro dnešek všechno. Snad se více zmátořím a zase začnu "něco" dělat.
Dobrý večer, dobrou noc.




1 komentář:

  1. Ale co jste všechny tak netrpělivé?? Však ono to jaro přijde:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...