středa 6. března 2013

....13....

Rychle musím přetlouct toto číslo, pro mnohé zváno nešťasné, ale mě zase tak moc nevadí.

Tak tohle jsem já před 31 lety, +- nějaký den, v postýlce naše jediná dcera, která má momentálně schůzku s kamarádkou z gymnázia, pobude ještě dva dny a odjíždí za svým mužem domů, do Olomouce....



A aby mu to nebylo líto, tohle je pan Há ve stejný moment....Všimněte si moderní tapety pro rok 1982, barvy  krémové, tehdy se ještě tak moc nefotilo na barvu, navíc jsme byli mlčící většina, tudíž ani řezníci, zelináři, veksláci a majitelé tuzexových kont, kteří už tak fotili pravidelně....hihihi....



No a já momentálně sedím v místě levé strany postýlky, v rohu pokoje je bedna pc a zbytek postýlky "zabral" psací stůl s monitorem a židle....Na horní fotce nic moc změna, místo přebalovacího stolku v levém rohu fotky pod vypínačem el. stojí  pomocný psací, šicí, krycí a vůbec....stůl. Tak to u nás je....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...