středa 7. listopadu 2012

260/365

Zase spadl v poledne veliký kámen odkudsi shora....a rozdělil pracovní týden na polovinu.
Jak jsme dneska konstatovali v práci, letí to jako blázen....tedy, pokud blázni lítaj....ježíši, co to píšu, hihihihi....
Odpoledne jsem byla na poště poslat velký "dopis" pro přítelkyni Janu s polštářky a druhý dopis s pohlednicí do Německa.
Když jsem přišla domů, byla už tma. Byla jsem unavená, na chvíli, chvililinku....jsem se natáhla a vrátil se pan Há., ten měl dneska "lékařský den", zítra jde ještě dávat krev.....
Pak jsem se usadila v pokoji a začala prošívat v ruce čtverce = obrázky na nové dece, už to skoro  bude hotové, jen olemovat. Polštářky už mám hotové.

 

A pak se vrhnu  na vánoční deku a pak ještě na jednu. Zase podle Bellet na Patchworkovém klubu, je tam měsíční kurz.Udělám kafíčkové trojúhelníky....
No a abych odpočinula prstům od píchání jehlou, zkusila jsem Ajčinu metodu na šití srdíček po lícu. Nemaje entlovací nůžky, jen jsem to obstřihla dokola na malý lemíček. Až se třetím jsem byla jakžtakž spokojená, u prvního jsem si málem přestřihla stužku na věšení, u druhého zase šikmo střihla ve špičce a poslední  je bez viditelné chyby. Prostě, trénink, trénink, trénink...dělá vítěze.

 

Dcera šla v usa na oběd, já se budu pomalu chystat do postele.... Dobrý večer, dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu