sobota 3. listopadu 2012

256/365

Zase pošmourná sobota.
A nejen venku, i ve mě to jen hraje, radši už mlčím...a věnuju se svým oblíbeným pracem.
Při zalévání kytek jsem si všimla, že vánoční kaktus se obrazil poupátky.



Potom jsem dozačistila druhého medvídka, tj.můj druhý pokus o tuto titěrnou a trpělivost vyžadující práci...Moc se mi líbí šité panenky, ale na to nemám, bohužel...


Pověsila jsem je na věnec na dveře, takový podzimní ? výstražný? pozor, jdou medvědi.


No a došila jsem i pokus o pastelkovník, pořád jsem něco okrajovala, přikrajovala, chybělo mi pak na začištění, prostě mi to nešlo.... Už jen přišít ten knoflík.



Vidíte tu mizernou náladu ? U mě ? Většinou optimistu i ve chvílích, když už ostatní stahují kalhoty, přestože já si myslím, že brod je ještě daleko? Vidíte to, i na mě už asi došlo....
A ještě pověšená pohlednice v mé minidílničce.

 

Radši dneska končím, aby ta moje nálada nebyla infekční a někoho jsem nenakazila.
Dobrý den, večer i noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu