úterý 24. dubna 2012

75/365

Dobrý podvečer...Dneska bylo i ráno méně zataženo, tudíž i světlo...Když jdu do práce... Jsem z víkendu najaká nastydlá, posedávám a nic moc se mi nechce dělat. Cestou z práce jsem nafotila změnu před naším domem. Dříve ke každému paneláku patřilo škrabadlo na bláto před vchodem, všude stejná dřevěná lavička, pískoviště a tyče na věšení prádla. Náš cíp sídliště ale dost zestárl, vyměnily se generace a dětí je málo. Tak nač pískoviště...Jako velký kočičí záchod pro spousty divokých koček, které stařenky krmily přes zimu vším možným u každé lampy ???....Nebo jako skokanský můstek pro další lidské miláčky ??? psy ??? Stejně by je , rozuměj rodiče děti, na písek preventivně nepustili. Děti teď chodí spíš po kroužcích a nebo sedí doma u počítače. Tak se dvě sousedky dohodly a každá má svou malou minizahrádku...Je vidět, že je dost sucho, i když je od včera dost zatažená obloha, asi prší jinde...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...