neděle 16. října 2016

...odpočívám,

včerejší den byl náročný. Pan Há měl narozeniny, ráno jsem byla volit, pak nákup, cesta na domek, ořechy a hrabání listí, cesta do luk na houby, vaření oběda, cesta k mamince a minioslava, cesta domů a poklizení věcí přivezených z domku...a naše soukromá minioslava, já jako řidič ve dne nic nepila. Tak láhev dobrého vína a pak spokojené usnutí.
Ráno mě zlobil počítač, ale nakonec jsem ho rozjela...Nakrájení houbiček na sušení, otočení ořechů, aby vyschly, než je pan Há zase bude louskat. K obědu hovězí polévka a houbová omáčka s knedlíkem. Hub jsem, na lokalitu kam chodím v louce uprostřed obce, našla dost díky tomu, že na jednom místě jich bylo 10, dvě jsem nechala slimákům, ani jedna nebyla červivá...Jen nenosím nic na houby, abych to nezakřikla, tak jsem měla plné kapsy a ruce....
A ještě fotka "miminka Vojty z dětství naší dcery" s čepicí pro vnoučka, šitou podle kurzu šití u Ajky na FB. A dneska má Ajka na blogu šití hezké čapky s oušky a nákrčníku...


Dneska nic nedělám, odpočívám, čeká mě týden nabitý prací a akcemi nás dvou...
Hezký zbytek neděle všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...