sobota 6. srpna 2016

...po včerejším

propršeném dni  je dneska relativně líp. I když se to střídá, momentálně jsou mračouny. Musí mě to zajímat, jako jediná po obědě bdím a hlídám prádlo na dvorku....Mladí šli nahoru uspat po obědě synka, pan Há  odpočívá. Včera mu nebylo dobře, ten hnusný propršený den, cesta v něm do města, nákupy, shon a příjezd mladých po třech dnech z Prahy mu moc nesedlo.....
Včera jsme byli všichni popřát mojí mamince k 86.narozeninám. Dneska tam jdeme znovu, pekly jsme koláč se sluníčkem z minisušenek, možná upečeme buřty. Budeme všichni i se synovci.


Panu Há jsem upekla oříškové mufinky...


Nádobí, samé nádobí...Některé i staré kousky, po tetě, třeba tahle mísa. Připadá mi, že pořád myju a myju. To jsme celé my, rozmazlené i ve dvou myčkou. Mám dvě kompletní domácnosti, jen tu myčku na domku ne....hihihi....



Dala jsem nalednici obě zázračné léčivé....kalisie, začaly házet výhonky. Koukám, co mám na lednici pokladů....v louce jsem našla třílitrovku, pa Há mi jí vydrhl...., na půdě byly skleněné láhve s ražbou....v jedné je proutek kudrnaté vrby  už s kořínkem....tužky, papírky, nůžky.....


A tady kupa prádle, co hlídám, zase je chvilku slunce. Umyla jsem si vlasy, pokontrolovala, co je navařeno, aby měl pan Há zítra oběd. Pojedu s mladými do Zubrnic na výlet starou mašinkou. On jet nechce. Tak si zase od nás, hlučných a neposlušných...., odpočine.


Hezký zbytek soboty a snad slunečnou neděli všem....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu