čtvrtek 21. července 2016

Yarn Along

....ne, jsem pořád v obrazu, ale chybí čas publikovat....


Háčkuju, jak mi čas dovolí. Včera jsme byli ve městě, dokoupila jsem si bavlnky a po dlouhé době budu zase vyšívat.
A knížky ? Na čtení moc času nemáme, ale pořád se tu něco najde...Ondrova leporela, například.

Hack placemans.
My grandson books:...Buying...Rolls with....Color victory with plane....
Hi....

Už jsme na nohou, chceme jít na borůvky, má zase odpoledne pršet, tak půjdeme dopoledne.
Hezký den všem.

1 komentář:

  1. Milky, ja takto háčkovať neviem, ale v živite som čo-to uháčkovala z vlny, bolo to ešte pre malé deti. Ale na foto sa mi zdá, že to klbko biele je tiež vlna a robíš z nej dečky, moja maminka robila dečky (pred 50 rokmi) z kordonetu. No, nebola som z tých šikovných dcér, nenaučila som sa to od nej :-((((
    Teším sa na tvoje vyšívanie, som zvedavááááá!
    Užívaj si leto s vnúčikom, v zime toho bude menej!
    Páááá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...