neděle 6. září 2015

...tak jsem v tom,

snad to vydržím, pochopím a dodělám....

Jsem ráda aktivní, pořád něco dělám, nesmím zůstat nečinná a moc "přemýšlet". Jak říká pan Há, pak něco vymyslím, myšleno NĚCO....
Moc se mi líbí Vlněné sestry, obě jsou moc příjemné, milé mladé ženy. Obklopují se spoustu dalších příjemných pletařek...a vůbec, co se zase opakuju. O TOM jsem psala už v červnu http://tolepjetbude.blogspot.cz/2015/06/na-malou-holcici-jizdu.html. A platí to pořád.
Teď se spojily na FB Pletení s Vlněnými sestrami, tak jsem dneska taky začala...


Já ale musela nejdříve dodělat jeden projekt, protože se znám. Jak bych to přerušila, už by to trvalo dlouho, než bych se k tomu vrátila. takhle mám radost, že je hotovo...foto později....
Uklidila jsem si tedy skříňku v pokoji, postupuju pomalu...Vzhledem k tomu, že mám ještě nějaké látky, příze i pomůcky na domku, budu pomalu věci ukládat zpět..
Nedodělané ponožky se nepočítají mezi kostlivce, to stačí jedno deštivé odpoledne a bude hotovo...


Je konec víkendu, venku se absolutně změnilo počasí, je chladno, zamračeno, občas prší, je prostě podzim. Snad ještě bude babí léto, protože chci jet ještě něco málo dělat na domek. A to závisí i na zdraví pana Há, zítra jde zase na kontrolu.
Tento víkend bylo u prababičky živo, přijeli kluci z Prahy i Plzně, Jirka s Maruškou od Loun, k tomu sestra, švagr...a malovali u ní. Je to prvně, co jsem se u toho nemotala i já. Ale mají už hotovo, uklizeno a jen nějaké maličkosti...Mluvila jsem s prababičkou Toničkou, tolik se toho bála...a na hlase jí bylo znát, jak se jí ulevilo, že už je to hotovo...Jsem zvědavá....hihihihi....
Přeju všem hezký večer a vstup do dalšího týdne tou správnou nohou...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu