úterý 30. prosince 2014

30.12.14

Poslední den před Silvestrem.
Tyhle dny letí rychle, já si je ale užívám. Nic moc nedělám, trochu tady, trochu tam...Háčkuju, šiju, čtu si, koukám na TV, trochu vařím.....

Taky u nás napadl sníh, je okolo -10 stupňů, křupe to pod nohama a je vidět, jak lidi neumí řídit auta...Bohužel, zimní pneumatiky mít neznamená, že TO dobře pojede...Já radši nejezdím, když TO vidím...


Diabetické vánoční cukroví, letos moc dobré i pro nedietáře....dobrý džem dělá divy...


Kvetoucí kaktousek..


Háčkovaná deka se blíží k hotovosti, už dělám lem. Plný košík vlny je prázdný, zpracováno skoro 1,6 kg příze Red Heart Detroit, 100 g = 266 m, háček 4,5. 97 % akryl, 3 % viskoza. Nemohla jsem v UL sehnat takové spektrum přízí, aby to ladilo, 16 barev bylo jen v této značce. Ale jsem spokojená, už jsem koupila i něco na svetříky...

A konečně jsem se rozhoupala k šití pachworkové klasiky. Knihu jsem dostala  od kolegyněk k 60tinám, tedy ony jí zaplatily a já si jí objednala v USA přes jedno naše vydavatelství...Tak a začínám.


Zatím mám jen dva první bločky, musela jsem si počkat na náplň do tiskárny, ke knize je dodané i CD se střihy a několika variantami sestavení quiltů, já se chystám na ten nejmenší...50 bločků.


Začala mi kvést kamélie.


Pro dnešek vše, jdu háčkovat a vařit...A věšet poslední letošní praní, poklidit, připravit se na zítra, chceme jet s panem Há autobusem na skok za mou mamkou...
Tak, hezký den a hezkého Silvestra všem.

1 komentář:

  1. Týý jo, padesát bločků, to bude mega deka:)) Ale na tolik bločků by asi byly šablonky lepší plastové ....
    Mě šablonky teda nebaví, stříhám rovnou z látky:-))) Ani ty klasické bloky mě moc neba, teď se pokouším vymyslet patchworkového dinosaura, do příštích vánoc to snad budu mít.-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu