neděle 1. června 2014

....a další víkend,

který jsem věnovala zahrádce.

Cestou dopoledne od maminky....



....kolem keře s nádherně vonícími květy, majitelky dodělávaly "klíčovou dírku" s bylinkamai, ostýchala jsem se fotit je...


Letos je zase spousta sedmikrásek, pořád....


...lidičky na skalách. Před 14ti dny tu byl vrtulník pro dva spadnuté. Moje srdce matky vždycky pláče. Byly to jen úrazy....naštěstí.


...sem chodím na houby, dcera mi na netu ukazovala babky, co včera našli na chatě, u Olomouce...
já nic

 u nás ještě pivoňky nekvetou...


ale začínají kosatce...


tyto kvetou všude...


nevím, co to je....ale je to krásné...


chrpa...


...moc toho na zahrádce nemám, nechávám všemu volnost....


A to je vše.
Od zítřka mám zase pohotovost, je už totiž červen. Ještě 70.....

1 komentář:

  1. U nás toho taky ještě moc nekvete, a pivoňky nevykvetly vůbec:-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu