pondělí 16. prosince 2013

....letí to....

Dneska je už zase pondělí... včera byla už třetí adventní neděle. Proto ten povzdech v titulku.
Pan Há ještě marodí, pokulhává, slibuje, že do soboty bude OK, to jedeme na týden k dceři.
O víkendu jsem pekla cukroví, něco málo šila, teda jen stříhala, šila jsem dneska...Zato jsem si toho zase spoustu vyklidila, poklidila...hihihi. A taky vyhodila. Změna je život.
Dneska bylo celý den umrzlo, ale svítilo slunce. Je brzy tma a měsíc září jako rybí oko, snad zítra ??? je úplněk.
Takhle barevně dneska zapadalo slunce.


Nový běhounek na stolku.


A ještě jeden pro dceru, kdyby se jí nelíbila krajka, vypářu jí....


Dneska máme "sanitární" den, slíbila jsem panu Há ostříhat vlasy...tak jdu...Dobrý večer, dobrou noc....

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...