úterý 26. listopadu 2013

..a je tu zima...

Včera jsme s panem Há byli na vsi, autobusem, chvíli na domku, pak u mojí maminky. No a běželi jsme na autobus černou tmou, jen tu a tam lucerna...Všimli jste si, že je na vsi větší tma než ve městě ? Taky nejsem na tmu v noci zvyklá a několik dní na domku v noci "blázním". Zeťáček mi koupil noční světýlko, aby ta tma nebyla tak černočerná, a teď mě v Olomouci čekalo dokonce světýlko, co se samo ve tmě rozsvěcí a po zapnutí lustru zase zhasne, samo...Zázrak, nechápu to, dělá to samo...Už čeká vedle lampičky na odvoz na domek..... Tady ve městě není nikdy úplná TMA, každé větší místo má svou světelnou auru, která je vidět, i když je město ještě za kopcem....Zase jsem to včera po dlouhé době viděla z autobusu, z toho je "vyšší" rozhled a nemusím se věnovat brzdám, plynu, volantu a zrcadélkům..atd.atd.atd.....hihihi.
Dneska v práci pohoda, klid, žádné nervy...zatím.
Odpoledne sněžilo a bylo -3, teď už je zase jen  0.

                                                        Pohled z okna na západ.


Pohled na sever.


Semena na anginovníku.


Typický předadventní pohled .


Jinak jsem upekla perníčky i tlačení perníky,za pomoci pana Há. Chladnou na stole v kuchyni, zítra je dodělám, dozdobím a vrhnu se na svoje kostlivce a kostlivečky, abych mohla zabalit balíčky a poslat pana Há  "na procházku" směr pošta...ještě, že ho mám....





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu