neděle 29. září 2013

poslední dny září....

JJ, poslední dva dny září. Dneska a pondělí.
Dnešní den nezačal dobře, začla mi moje srdceelán beroucí deprese ? úzkostná deprese. Nevím proč, nad ničím jsem nepřemýšlela a nic nevymýšlela, jak mi říká pan Há....Prostě jsem vstala a cítila jse se mizerně, i když venku svítilo sluníčko...Možná právě pro tu změnu počasí, nevím.. Někdy mám pocit vyhoření, po 40ti letech práce ve zdravotnictví není asi divu.
Ale nakonec jsem to zvládla pomocí dobrého kafe, přítomnosti pana Há, který se mnou zůstal a neodjel na domek...Až prý zítra, hodný kluk...
Pomalu jsme udělali část přivezených švestek, jen vypeckovaných a nacpaných do skleniček, pak zavařených. Něco málo jsem udělala pro dceru a tři nám...Ale s tím budu pokračovat v úterý,  pan Há přiveze zítra další... Ze zbytku jsme upekli koláč, ten jsem nefotila...ani zavařování jsem nefotila, hihihi.....
Odpoledne jsem nic nedělala, pospávala a klidnila nerv... a teď v podvečer jsem udělala podzimní věnečky. Mám "zákaznic" hodně, dceru, maminku, sestru. Ten poslední, knoflíkový, je pro mě. Kdesi kdysi jsem to viděla na netu a podzimní nemám kam dát, děláme v domě ten výtah a všude je prach a špína...




Tak a to je na jeden den akcí, a zážitků..., dost. Dobrý večer, dobrou noc a hezký, klidný pracovní týden.
Pa.

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu