pátek 15. února 2013

359/365

A máme pátek. Tedy, skoro konec pátku....
Dneska bylo hodně práce, navíc jsem udělala ve své laboratoři velký úklid ve všech skříňkách a šuplících, tak jsem došla domů pěkně unavená.
Kdyby nebylo pana Há, který nakoupil a poklidil, přijal mou malou poštovní zásilku.....tak bych se tady ještě motala v kruhu....
Trošku jsem si odpočinula, početla blogy, přečetla maily, vyfotila pár drobností....



Hyacint už pomalu usychá, teď mi zdobí stůl žlutý petrklíč od Jarky, moje spolužačka ze školy a kolegyně ob patro v práci, nikdy na mě o svátku nezapomene. Tentokrát přišla o nějaký den později, jak slouží směny, tak nebyla v práci. Má prvního vnoučka Dominika, tak jsme povídaly. Chvíli....



Tady je ta "poštovní zásilka" , látky na aplikace od Bellet, ale já je asi použiju na něco jiného, aplikace jednak nejsou moje "1", a pak, je jich asi 52, rozměr 15x15 cm, tak to je pěkný pruh látky.....
http://www.belletfabrics.cz/belletfabrics/eshop/18-1-NOVINKY



Moc často na své oblíbené stránky s látkami nesmím, hned bych něco objednávala....hihihi.....

Venku je bílo a zima, odpoledne zase poletoval sníh.
Je fakt, že je polovina února, co bych chtěla, že.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...