čtvrtek 19. července 2012

151/365

A jsem v současnosti, tedy ve dni, který opravdu dneska je, je čtvrtek...
Pan Há byl na dalším zákroku na srdíčku, proběhlo to v rámci " jednodenní hospitalizace" a je už doma. Je unavený, ale rád, že už to má za sebou. Líčil mi, jak se při "tom" díval na svoje srdce na monitoru přístroje...Prostě jsem ráda, že se moderní medicína posunula i k nám do Ústí nad Labem, že perspektivní....pacienty nevozí na tento zákrok do Prahy vrtulník....


Jeden "letošní" pohled na Tisovské skály.

Dcera se zetěm a oběma synovci si první týden vyjeli několik málo km za hranice do Německa na Königstein, nebylo sice nejlepší počasí, ale fotek Zb. udělal spoustu...
http://www.koenigstein.cz/













Na této poslední fotce je v dáli česko...ta špička je rozhledna Sněžník nad Děčínem.

http://www.skalnimesta.cz/cz/decinsky-sneznik.html



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...