pondělí 13. března 2017

...zase

je pondělí, ještě několik dní a bude čtvrt roku 2017 za námi.
Dneska došel dopis pro pana Há s instrukcemi, co a jak před operací....Takže zítra začne obcházet potřebnosti...tj. několik lékařů a laboratoří.
Já dneska střihla a ušila ještě jedno tričko pro Ondráška, zase jsem se přesvědčila, že si "prd" pamatuju. Objevovala jsem věci, které jsem už dávno objevila.Říká se, opakování je matkou moudrosti. Škoda, že u mne někdy jako novosti....


Ještě jsem si připravila střih a látku na kraťásky, nařezala a obentlovala. Pokračování zase zítra.
Momentálně si čtu. Objevila jsem na Kosmasu další knihu Frances Mayesové  https://www.kosmas.cz/knihy/222743/rok-ve-svete/?open=%20, Musela jsem si jí hned koupit a pomalu si čtu. Ráda bych u takovýchto knih měla i fotografie /hihihi/. Když nejsou, tak sedím u PC a hledám si na mapách trasu jejích cest a fotografie míst. Jsem v tomhle po tatínkovi. Jak říkal, cestuju prstem po mapě. A v posledních letech s lupu. Tak ho taky často vidím ve své paměti....
Originál napsala v roce 2006, ale určitě je to všude stejně krásné i po deseti letech...Když jsem četla o Andaluzii, připomnělo mi to blog Markéty Jinochové, která se před několika dny vrátila s mužem ze Španělska. Taky nadšená, občas kritická / stejně jako Frances, když jim v hotelu vypadly pojistky, netekla voda a nic se nedělo..../, se spoustou nádherných obrázků.....
Tak.
Jdu připravit večeři.
Udělat si kávičku.
Večer česká detektivka.

Hezký večer všem.




2 komentáře:

  1. Oj, a ja som sa bála, že ide na mňa HOSIPA (ho..o si pamätá), lebo objavujem staronové múdrosti sveta a v hlave prázdno! Potešila si ma, nie som sama :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový je život...ale beru to s humorem...hezké dny a zdraví.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...