sobota 18. března 2017

..od

noci leje a leje, teplota zatím nepřesáhla 3 stupně.


Tady jsem si vyfotila důkaz, že se věnuji i domácnosti, vyžehlené povlečení chladne na skříňce...Jak já nerada žehlím, mimo patchwork.


Za andělem papírová taštička pro malého Péťu. Chtěly jsme k nim do Obory zajet, když tu byla dcera s vnoučkem na jarních prázdninách, ale Péťa byl nemocný... Já přiložila kapsičky na diář a zero waste. A ještě Maruška chtěla pro svou sestru ušít muchláček. Tak to tu čeká .....


Já objednala "dekovinu" u http://www.unuodesign.cz, na domek pro Ondru, je oboustranná. Obšila jsem jí tím, co bylo doma, ještě ušiju povlak na polštářek. Je to dost velké pro všechny děti....i s mámou a tátou....teploučké. Akorát tak na muchlání v kamenném domě.
Z jedné strany mašinky a auta, z druhé puntíky. Maxipuntíky. Ta lemovací látka je taková ostře modrá, myslím si, že jsem si objednávala krémovou s pírky, ale došla tato a mně se nechtělo zabývat tím, kde soudruzi z NDR udělali chybu. Já ??? nebo oni ??? Je to jedno, využila jsem jí dneska.


A ještě jsem koupila kus těchto dvou, jednostranných, já je střihla na dečku 1x1 m . Kus ještě zbyl, asi ušiji panely do postýlky. Sesadím je k sobě a v ruce obšiju lemovacím stehem. Z jedné strany černá, z druhé bílá...Pro miminko do kočárku na domek...na zahradu....


Pak si musím spíchnout nový potah na žehlící prkno, větší než tento...
A ušít dceři přehozy....
A....
Plést....
Taky trochu vařit a péct....
Jen uklízet budu asi v pondělí, mám všude nitky a nitky a nitky... a ještě budou.

Hezký sobotní den, byť mokrý, všem.

2 komentáře:

  1. Krásnou uprsenou sobotu . Jejda to je zase nádherných věcí. Ja hodně pletu pledy ,povlacky na polstarky , svetry , čepice atd. Vcera jsem dopletla z hobby spagatu dva půdy . Už jsem jich upletla 7 a končím. Je to docela dřina na ruce a ještě ten binec s výplní. Tu drt molitanovou jsem měla po celém baráku. Roznasela mi ji naše pejskovana holcinka. Mějte se pěkně, hlavně přeji hodně zdraví .Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...