čtvrtek 23. března 2017

...jarní

vydání o bylinkách, květinách, přírodě a zdraví  Venkov @ styl  Marianne mi dneska přistál ve schránce.
Jsem ráda, venku to moc jarně nevypadá, i když  trávníky ve městě už se začnou zelenat a pupeny na stromech se nalévají.....Jsem ráda, mám co číst.


Vždycky nejdříve prolistuji, abych věděla CO mě čeká. A tak jsem hned v první polovině časopisu narazila na článek o synovi mé kolegyně z práce, Lukáši Padertovi. Jeho láska ke kytkám je nám, všem z tehdejší party kolegyň, známá už od základní školy, na střední zemědělské v Děčíně se to jen prohloubilo a zbytek "dodělalo" studium vysoké školy v Brně a Lednici....
Je to moc sympatický mladý muž, skromný a nenápadný....


A mimo článku o něm a jeho spolutvůrkyni knihy o rostlinách Superbyliny je v tomto čísle všechno možné o bylinkách, trávách, zdraví a i štěstí.....
Moje oblíbená bylina...kmín....


Nakonec jsem vložila jen minimum fotek, neumím je moc dobře přefotografovávat.  A kdo chce a zajímá ho to, ať si časopis koupí, informace, které získá, se NIKDY neztratí.

Přeji hezký voňavý den všem.

3 komentáře:

  1. Dobrý večer, Venkov&styl také odebiram. Nejlepší časopis co znám. A ještě kupují každý pátek Téma, tam je také poctenicko zajímavé. Mějte hezký večer. Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsme na tom úplně stejně. Téma jsem objevila loni v létě a je v něm spousta zajímavých pohledů na náš svět....hezký večer......

    OdpovědětVymazat
  3. ... děkuji za krásné počteníčko. Časopis jsem neznala, ale upoutávka mne natolik zaujala, že už ho mám doma :-). Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...