sobota 7. března 2015

...slunce, opárek,

ale na naše klouby ještě zima....

Pokus o nafocení úplňku mezi mraky nevyšel...


....a venku popadávalo, to bylo ve čtvrtek...


Včera jsem se trochu věnovala úklidu bytu a vaření, ale ještě jsem došila dvě utěrky, které jdou z domu...




Jsem tím vyšíváním nadšená, dobře na to vidím, líp než na kanavu nebo plátno...Škoda jen, že v mém oblíbeném obchodě ....MP Patchwork....látka došla. Doufám, že zase bude, nemůžu jí nikde najít. Jen jeden tkalcovský podnik dělá utěrkovinu s vaflovým vzorem, ale mám pocit, že ty vaflové kostičky jsou větší než na této "švédské" látce vyráběné v USA....Nevíte někdo, KDE ji sehnat ???
Vůbec je na internetu málo vyšívaček tímto stylem.
No nic, jdu zase něco dělat....
Hezký večer a neděli všem.

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...