pondělí 2. března 2015

...malý návrat

k tomu, co jsem dělala před nějakou dobou, ale nedala jsem to sem, protože některé kolegyně by to viděly dopředu...

Ušila jsem Hance kapsičku na maličkosti, tohle jsou obrázky z netu, přidávám sem i návod na ušití, http://www.sew4home.com/projects/fabric-art-accents/vintage-coin-purses-renaissance-ribbons

.... zbyl mi kousíček látky při šití tašky sestře....od https://mp-patchwork.cz/alysum/cs/
...nestačila jsem to ale vyfotit...Dlouho mi to na poličce leželo, připravené na přiklepnutí druku...a pak najednou už jsem běžela na setkání s kolegyňkami důchodkami...a už to bylo z domu....


Uršulea dostala dodatečně k lednovým 70.tinám deku z mých oblíbených látek...


Božena dostala prostírky a podkafíčka..


Musím si to sem dávat, abych se pak náhodou v dárcích neopakovala, hihihihi.

Včera odpoledne venku intenzivně sněžilo i tady ve městě, večer bylo pod nulou, dneska od noci prší, ale už je "teplo" a občas spoza mraků vykoukne i sluníčko.

Mluvila jsem s dcerou a vnoučkem, ale "vypadli mi"...
Tak zatím...


1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...