sobota 14. března 2015

..jsem jako to počasí,

jednou je hej, pak zase ne.

Jen takovéto optimistické obrázky mi dneska zvedají náladu. Vnouček v Olomouci, Človíčkov v Morici /Mořici/.. v dětském koutku, maminky zatím povídají....


Minulý týden taky dceři přišel první ze tří  Zajíců v krabici, které jsme jí objednali k svátku.

Krabice.


A tady je obsah.


Jak je vidno, nejvíc radosti mi dělají zprávy od dcery.

Venku je pošmourno, celé dopoledne pršelo. Nařezala jsem si na jednu taštičku, ale zatím nešiju, není ta správná "slina" a nerada bych zip 5x párala...hihihi.
Zatím tedy pa, čekám na své probuzení..
Hezký večer a zbytek víkendu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...