pondělí 30. března 2015

...jen pár slov

protože dnešní den stál za všechny prachy.....
Nejdřív měl vlak z domova  do Prahy  45 minut zpoždění a  náš zaplacený Leoexpres jsme potkali odjíždějící z nádraží...V   té době už ale  nebyl  náš vlak, protože  dcera mezitím stačila v Olomouci naše jízdenky  stornovat....chvála internetu...A koupit dvě  jízdenky na  Regio....Tak  jsme nakonec  docestovali do Olomouce o  hodinu později, ale v  klidu...Jen ta psychická vyrovnanost mi, po cestě  plné kamení a nástrah, tak trochu chyběla....
Ale naštěstí mám  svou milou dceru a vnoučka...a hodného zetě, co mi sehnal nové světlo do šicího koutu doma a i pod linku na domku...
Tak se  moje nálada zase zvedala a nevadila mi  ani sněhová vánice, která už skoro hodinu trápí Olomouc...a spolutchán snad stihl  dojet domů bez  chumelenice...
Psaní mi na tabletu jde  pomalu...hihihi.
Hezký večer všem, ať už se  sněhem či bez.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...