neděle 25. ledna 2015

...sníh, sníh

nebudeme jezdit na saních, protože bychom se pak ani nehnuli...hihihi...Oba nás totiž bolí klouby, pana Há kolena a mě kyčel. Tak možná jedna cesta dolů...

Je neděle, mlhavo, kopce pro mraky není vidět, sněží tam, říkala před hodinou maminka v telefonu. Švagr dokonce prohraboval cestu a čistil auto, aby se mu to moc nezasypalo do zítra, kdy jí veze k zubaři.
Tady je mokro, poletuje sníh a mě by teda dneska ven jedině vyhnali.

Dlouho jsem pátrala na pc po švédském vyšívání, až jsem něco našla, hned tiskla a zkouším.
Koupila jsem si před vánoci u MP Patchwork látku Huck Toweling, speciální šíře na utěrky s pevnými okraji a s nezvyklou strukturou na vyšívání. Nezvyklou pro mě, já jí ještě neviděla.
Původně jsem myslela, že jí nastříhám, přidám pruh nějaké pěkné látky...ale  pak jsem si řekla, vyzkouším vyšívat. Našla jsem v tomto eshopu i jehly na švédské vyšívání, tři velikosti v balení, zlatá ouška, tupá špička mírně nakloněná. Už vím proč, tím se podebírají vlákna látky. A můj úžas, toto vyšívání nemá na rubové straně prošití, je čistě bílá jen s náznakem, že se na druhé straně šilo.... Jak taky ne, když se šije pod vystouplými vlákny, že....
V mém věku a takové novinky....

Tak jste první, kdo to uvidí v mém provedení...


Je to jednoduchý vzoreček, ale mě se jednak líbí a za druhé se nesmím hned na začátku odradit složitostmi, že.
Běžím vyšívat, co mi očka stačí.
Hezký den, večer a začátek týdne.

1 komentář:

  1. Hezké vyšívání - neznám ani techniku ani látku ani jehly - díky za inspiraci a hezké poslední lednové dny. Zuzana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...