neděle 25. února 2018

.../34/

U nás slunečno, ale -11 a dusivě studeno.
Další zážitky z olympiády, pěkný hokej Německo-Rusko. Němci měli blizoučko ke zlaté, bohužel.....
Ještě poslední závody a střípky a bude olympiáda končit. Uteklo to, jako všechno, že.
Myslím si, že Češi byli úspěšní, moc a moc....děkujeme za to, jakou ukázali tvář naší země a lidí v ní.

Dneska jen maličkosti, ještě dvě kulaté prostírky na stůl, dceři a neteři.


Pořád si vymýšlím nějaké maličkosti a oddaluju nejhorší práci na šití deky. Druhou nejhorší, hihihi. Zešpendlení topu, výztuhy a zádíček. Na to se chystám už tři dny. Ale no tak, skočím na to, až skončí  sportovní přenosy v TV.
Jo, a Masaryka, film, uvidím už dneska večer na ČT1. V rámci  oslav 100 let naší republiky je asi uvedený  na připomenutí 70ti let od komunistického puče v roce 1948, dneska, 25.února. Prostě význačné osmičky v životě našeho státu.

/Btw : Včera jsem si konečně pustila film Churchill, moc se mi líbil, opravdu moc..../



Jdu.
Na TV.
Vařit.
Rovnat....
Odpočívat.

Hezkou neděli všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...