čtvrtek 22. února 2018

.../31/

Včerejší setkání důchodek....dopadlo moc pěkně. Sešlo se jen tvrdé jádro toxikologie a jedna laborantka soudního, stará sestava, kde já jsem nejmladší, hihihi.
Rozdala jsem kulaté prostírky a já naopak dostala nějaké dárečky k narozeninám, dodatečně. Na hodinku přišel i jeden náš oblíbený MUDr., který je ještě prduch...ale má za sebou těžký rok, zdravotně. Je nejen dobrý doktor / poradil mi vždycky pro celou rodinu na 1*****/,  ale je s ním pořád legrace. Taky zaskočil nejmladší syn vedoucího lékaře právě našeho tvrdého jádra....který, bohužel, umřel krátce po šedesátce, když Patrikovi byly teprve tři roky.....A protože pátral, jaký byl mimo manželství s druhou ženou, jeho maminkou, našel si nás....Ale nedrbeme jenom o jeho otci, je fajn mít mezi sebou někoho tak mladého. Moje dcera je o 4 měsíce starší než on....Taková správná mezigenerační beseda nad vínem / pivem /.

Dostala jsem taky malý hyacintek.....A vzadu židlička, čeká na pana Há, aby jí přešrouboval na batole naše malé. Ondrášek bude sedět na velké židli s podsedákem. A na okně cibule amarylis....



A jeden dárek, co jsem dostala v bývalé práci, byl zabalený s takovouto kytičkou....



Já dneska dopoledne nelenila, kromě sledování olympiády jsem ušila ještě tři kulaté prostírky.



Podle první fotky je vidět, že je tu slunečno, ale dost mrazivo a vítr je pěkně studený. Pan Há šel na procházku a malý nákup. Já si přečetla oblíbené blogy, maily a pišu....
Pak půjdu zase něco malého udělat.

                                                     Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu