úterý 7. listopadu 2017

...podzim

mi dává docela zabrat, ale už je to dobré, skoro. Jen mě ještě pobolívá levé rameno.
Zatím jsem nic nového nerozdělala, potřebuji ukončit návleky na ruce ke kulichu, už se suší....Takže jen maličkost, kterou dělám, když zrovna nemám nic jiného na práci.... Několik podkafíček, z Camilly. A druhý díl knížky od Eleny Ferrante. Zase víc čtu. Taková má perioda.
Moc se mi to líbí, pro mne pěkný svižný text a tak trochu u toho vzpomínám na svoje dětství na vesnici.


A taky víc po odpoledních koukám na televizi, například na programy s bratry Scottovými, jeden je makléř přes domy, druhý je rekonstruuje. 
Hezouni, hihihi.



Tak a jdu v poklidu udělat večeři a zase si číst.

Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu