pátek 3. listopadu 2017

...po dni na domku

jsem nějaká nemocná....rozlámaná a nastydlá. Co nadělám, když je mi teplo, tak se rozepnu a pobíhám dál, a pak ty konce a posmrkávání, hihihi.
Snad bude hezký víkend.
Dneska lenoším, čtu si blogy, chvíli jsem dělala rodokmen a budu si číst. Začala jsem novou knížku.


Ušila jsem vánoční šatičky / tílko.../ pro S. a O. zateplenou čepici / flísem /. Potřebovala bych ho kousek koupit, ale nechce se mi do města...Ale, zajedu tam.
Jdu.
Tak jsem se vrátila....Co jsem chtěla v látkách neměli ??? Tak jsem koupila kuřecí čtvrtky a jablka u Vietnamců a jela domů. Jediný obrázek, divadlo a muzeum. Vodotrysky zazimovány...Všude spousta lidí, to je hrůza, pro mne, samotáře...



Hezký den všem.

1 komentář:

  1. S. bude na Vianoce rozkošná!
    Ja chodím von už aj s čiapkou na hlave.
    To chodenie po meste, kde je kopa ľudí neznášam! Sme na tom rovnako :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu