úterý 14. listopadu 2017

...dneska

je slunečné studené ráno.

Včera jsem nic moc rukodělných prací nedělala, četla jsem detektivku a když potřebuji zaměstnat ruce, přidám pár sloupků na háčkovanou prostírku. Našla jsem ve svém "skladu" přízí a vln páranou přízi, bambusovou, i takovou neutrální barvu, tak jsem začala. Mám ještě rozpletený svetr, ale nějak se mi do pletení nechce.

Sandra Brown Pomsta


Na blogu u Moniky jsem si minulý týden všimla slevového kuponu na objednání knih u www.agatinsvet.cz a pěkné prezentace knih...Tak jsem hned začala prohlížet...a objednala jsem pro O. k svátku dvě knihy o vesmíru a básničky, třeba jednou pro S. A už včera přišly. Líbí se mi.Zase jednou něco jiného, než mašinky, hihihi.


Atlas vesmíru pro děti....


Jak si uděláme zeměkouli....




Každý bulí nad cibulí....


Zase jsem to maličko zakřikla, od severu se sem hrnou mraky, tedy nízká oblačnost. 

Taky musím sledovat mobil, objednala jsem si u https://www.raj-siti.cz/sici-stroje  nový navlékač niti na mou Janomku,. Čím dál hůř vidím při navlékání jehly, můj navlékač se nějak porouchal. Pan Há se mi na to šel podívat a něco malého z toho vypadlo....a nemůžeme to najít. Je na tom s očima jako já. Tak jsem si objednala nový a jednu novou patku na šití koženky...Je pravdou, že dříve jsem to na stroji "mastila" s jednou patkou, případně se zipovou. Ale v poslední době pořád jen vyměňuju patky a jehly...Hodně šiju s kráčející patkou, jehly měním častěji kvůli materiálu. Vždyť to znáte...
Půjdu něco dělat, šít a dneska vařím...guláš s těstovinami, takže dopoledne mám o zábavu postaráno.

Klidný den všem.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...