úterý 17. října 2017

...venku je zase

mlha, jsem rozlámaná po probdělé noci. Může za to moje šetrnost, protože jsem dopila CocaColu v lednici a pak jsem sýčkovala do dvou hodin....
Včera jsem doplnila nutné i méně nutné zásoby pro šití. Jak jsem předeslala včera.

Dvě minky, bílá a slonová kost, na spodky dek pro naše mimi, teplákovina a úplet na vánoční šatičky a triko pro vnoučata....


Neodolala jsem nákupu nádherné bavlny od Robert Kaufman Fabrics....kolekce Effervescence, v barvě Eart, Grey a Adventure. A k tomu kousek imitace broušené kůže/ekokůže/, kdybych chtěla udělat nějakou tašku nebo organizér nebo....Prostě jsem nemohla odejít bez.....
Ta ekokůže je fantastická na omak, prý se z ní i dobře šije, tak jsem zvědavá....Výběr barev mají dostatečný, jděte se kouknout....
TepliceÚstí nad Labem,  prý bude i eshop v Ústí, zatím lze objednat v Teplicích a balíček dovezou do Ústí k osobnímu vyzvednutí. Včera jsem vyzvedla, má to ale jeden háček...neodolala jsem dalšímu nákupu, hihihihi.


Ještě do galanterie proti šikmému kostelu / a Forum / pro náplet, gumu a brzdičky...


A do Tescomy pro nový odkapávač na nádobí, menší než jsme měli, aby se na něm nic nehromadilo. Mám myčku, a navíc jsem ráda i za maličko zvětšený pracovní prostor. Změna je život, byť malá. Mám prostě radost z maličkostí. V Tescomě momentálně slevy...


Budou nám na domě dělat / =děláme, že.../ sedlovou střechu, tak jsem sledovala přesun materiálu pomocí obr jeřábu. To by měl O. zábavu na celý den....Bydlíme ve třetím patře.
Lešení pro opravu lodžií ještě stojí.


I já měla zábavu...A mlha zatím nemizí.
Pan Há půjde na poštu, pak koupit nějaké ovoce.

Já začnu chystat šití.....

Hezký podzimní den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu