úterý 24. října 2017

..tak

a už je zase úterý....Pan Há šel na malý nákup a vsadit si....Já si přečetla oblíbené blogy a povídala s dcerou po telefonu, slyšela jsem i malou S.
Venku nic moc...
A stroje vrčí a kladívka klapou.....A hromady okolo malé křižovatky trčí dál, přes silnici museli udělat kovový můstek, takže taky pěkně rachotí při přejezdu každého auta...Pracují tedy i pod silnicí.


Znovu začíná kvést kalopejka...


Kopřivě od maminky se u nás docela líbí....


Kvete mi orchidka a další dvě se chystají....


Včera jsem dopletla kulíška...


A koupila jsem si nově elektronicky vydanou detektivku z budoucnosti...z Kosmasu....Mám snad všechny J.D.Robb detektivky / pseudonym spisovatelky Nora Roberts  /, tentokrát Tiše a přesně. Chtěla jsem dát titulní stánku z tabletu, kde je barevná. V Kindlu jen černobílá. Ale vždycky jen blikne a poskočí na první stránku, prostě jsem to nestihla, musela jsem si jí vylovit na databázi knih.....


Yesterday knitted hat, to read a detective from the future by J.D.Robb "Apperentice in Death" / 2016 /

Pomalu se seberu a půjdu vycpávat 20 tlapek na zvířátka, pěkně pomalu a v klidu...

Hezký den všem.

1 komentář:

  1. Čiapka je super, zladené farby!
    Tak u teba sa pracuje von a u mňa dnu :-)
    Kvietky máš krásne, ja som si dnes všimla, že na vianočnom kaktuse sa začali robiť puky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...