pátek 27. října 2017

...od

noci hustě prší, mraky na obloze letí od severozápadu na jihovýchod jako splašené...

Během chvilky s fotoaparátem v otevřeném okně, a už je to nebe zase jiné....


Ruční práce jen tak pomaloučku, polehoučku. Zatím je jen kousek rantlu od návleků na ruce, návod od Vlněných sester, barvy tentokrát moje, možná i vzorečky, ještě nevím, nejsem rozhodnutá. Ale očka a postup jejich.... Díky.....


Při čtení oblíbených blogů jsem dneska u Aničky viděla motané růžičky z javorových listů. I já je dělala, už jsem o nich asi psala, a teď mají svoje místo ve vřesu na skříňce v kuchyni.
Na focení jsem je na chvíli sundala a pak zase vrátila. Vedle nich stojí velký skleněný soudek. taky má svou hlubokou minulost. Kdysi v něm byly naložené ryby...pečenáče...asi z Tuzexu nebo z ESA ???? Pak do soudku teta nakládala bezinky na limonádu. Teď ho mám já, bohužel bez víčka, dávám do něj sáčky s otevřeným kořením, ty, které nepřesypávám....


Dneska mě zaujala Radka svým nejnovějším článkem o podzimu a dětech. Naši mladí mají lehké problémy s O., myslíme si, že žárlí a někdy se chová....jako k malé S. Neublíží, ale....Já si myslím, že se mu dcera moooooc věnovala a pak přišla malá a on nedokáže pochopit, že je pořád ten první, ale že malá potřebuje, momentálně, maličko větší péči... Což je asi v každé druhé rodině, ale každý se s tím vyrovnává jinak....
Pan Há jel busem do Globusu pro pár maličkostí, zabere mu to celé dopoledne, ale je mezi jinými lidmi....tak pookřeje společenským životem, hihihihi....Já využívám času samoty v bytě většinou na úklid ap., nepovídá mi do toho a nehrne se do práce. Pak je totiž většinou dost unavený a to s ním není pořízení...

Jdu tedy něco málo, maličko, dělat.

Hezký, byť pěkně mokrý, den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...