úterý 17. října 2017

Crafting On.....

...když nemůžu v noci spát, hledán nějakou "malou" práci. Nebo jsem na tabletu v koutku pokoje, abych nerušila pana Há....

Další malá čepička pro S., už je zabalená v balíčku a dneska poputuje....
A k větší prostírce přibyly 4 malá podkafíčka...podskleničky....
A včerejší nákup škrobu ve spreji.


Včera jsem probírala moje tištěné návody a narazila na jeden psaný rukou...vánoční mandalka. Tak jsem vyzkoušela, vyhrabala pár zbytečků příze a jednu udělala. Když jsem pak v noci nemohla spát, tak jsem rozjela háčkování ve velkém....Snad to na zbývajících pět postačí...


Small nocturnal pre-Christmas crocheting from yarn residue.
When I can not sleep.
Nice autumn time for everyone.

Hezký podzimní čas všem.

1 komentář:

  1. To som presne taká aj ja, len nech nič nevýjde nazmar, radšej dojem a dopijem, a potom stonám :-)
    Nákupy si urobila super, páči sa mi, ako to poznáš kaťdú látku, pre mňa je to španielska dedina.
    Na foto vidieť dobre hmlu, u nás sa už pred 10 h rozplynula a bolo nádherne. Dokonca ja mne teplo :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dnešní den

 je pěkně ufoukaný... Tady u nás v Olomouci co není pevně přivázané, to lítá. U vedlejšího domu je vidět, jak vítr rve záclony ven z otevřen...