úterý 12. září 2017

..uspěchaný den

mám skoro za sebou a kde nic, tu nic...
Odběr krve OK, destičky pořád mizivé množství, další dávka léků. S a pro balíček na poště. Mám novou hlavu....už to bylo hrozné. Na loukách a v lese mi to tolik nevadilo, mamince taky připadám pořád mladá a krásná /....hihihi..../. takové jsme my mamky.
Malý nákup, něco zeleniny, ovoce, láhev bílého vína na oslavu mé nové hlavy...Takhle se hledají výmluvy na napití se dobrého vína.
Málem jsem zmokla, ale naštěstí ne...
Pak několik telefonátů, chvilka u kávičky a je podvečer.
Zítra mám v plánu podzimní mytí oken a záclony, pan Há mi vyluxuje. A doma bude vše zase jako z cukru, připravené na další várku věcí z domku. Hlavně tedy největší špinič.. šicí stroj. To je pravda, když všechno okolo šití roztáhnu, jsem po polovině bytu a nitky taky.
Obsah malého balíčku pro vnoučátka. Svetřík a šatečky pro Simonku, volné tepláky pro Ondráška.


To je pro dnešek všechno. Začala jsem číst novou knížku, takže budu zase ponocovat...
Kosmas mají 20% slevu na e-knihy. Na ty papírové nevím, nedívala jsem se.
Takže dneska jsem začala číst Ztracenou, už si na ní dělám chutě delší dobu, ale vždycky se mi nějak nevešla do limitu knih, koupených za měsíc, bohužel musím u nákupu přemýšlet, to víte, penzistka....





Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu